trind

Har du tunna och svaga naglar? Då måste jag bara tipsa om märket Trind, det finns att köpa på kicks, åhlens och massa sånna affärer, ni vet haha!

När du precis ska börja använda trind för första gången ska du applicera på nagellacket varje dag, i 2 veckor, och innan du applicerar nagellacket måste du ta bort det gamla varje dag med trind's nagellacks borttagning. Tänk på att måla nagellacket 1 mm från nagelbanden, eftersom det är rätt starkt nagellack. Har haft det rätt länge, och jag har verkligen märkt skillnad, naglarna blir starka, och det är ingen bluff. I promise!

Jag har färgen pink pearl, men det finns genomskinligt om man nu vill ha det, och massa andra färger tror jag, men det är dem jag vet.


ÄLSKAR det!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Har du ngn blogg?:

Kommentera <3:

Trackback
RSS 2.0