fredag kväll

sitter i soffan och chillar, har tryckt i mig kräftor och revben (stavning) och lite cola och chips osvosv. gottish!
mysig hemmakväll med andra ord..!
nu lyssnar jag på musik (bla. min nya favvo låt som jag la upp igår med nicki minaj, mums) och ska också snart rensa min spotify lista med lite ny och fräsch musik, allt börjar bli så tråkigt och gammalt.. iisch!
lägger upp min nya och fräscha spotify lista sen, så kan ni som vill spela lite goa låtar på den hehe!

ni får ha det så bra sålänge!
palla att jag radda en halv text jag nyss skrivit.. fick skriva om allt :(

ps. har även mejlat blogg.se supporten och klagat på blogg.se appen.. så hoppas det ska gå bättre nu.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Har du ngn blogg?:

Kommentera <3:

Trackback
RSS 2.0