jätte mysig dag!

hello!
idag ställde jag klockan på nio för att ida frågade igår ifall jag ville fota henne när hon skulle hoppa med Hildur. jag ställde klockan och vaknade, stängde av alarmet, och sen vaknade jag halv 11, och det va då jag skulle va där, men jag skyndade mig så gott jag kunde, och sen kom jag dit rätt snabbt, för hon hade inte vart där så länge heller, så de va ju bra. vi hämtade Hildur i hagen och tog in henne, jag fick rida barbacka från hagen till stallet, och sen hoppa hon upp och red iväg en liten bit, så gick jag bredvid, sen i skogen hoppade jag också upp på henne, så att vi red två stycken på stackars hildur, det va gött och tölta på henne när båda satt på, sen va vi framme på en stig, byggde upp lite hinder av stockar, och började fota, blev bara 15 kort, men jaa, det fick räcka. sen va det så hård mark, så vi drog till stallet ganska snabbt, så båda hoppa upp igen, så satt jag där utan hjälm och red bakom ida, det va jätte mysigt, vi red i skogen, på asfalten bredvid havet, och pratade om allt typ, sen åkte vi till kärna, för mamma skulle lämna saker till mormor och ida skulle hem till deras tillfälliga hus, hehe! måste göras om!
grym dag med älskling!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Har du ngn blogg?:

Kommentera <3:

Trackback
RSS 2.0