hjäälp

skulle skicka in mitt gymnasieval nu, idag är det sista dagen, fram till klockan 12 på natten då men, så var det redan inskickat, tror hon där gymnasie läraren gjorde det för mig.. så det var ju gött ;)
men shit, endå om man har skickat in nu så känns det verkligen osäkert, vill inte gå i nian, haha.. :( hjälp.. vill inte välja linje.. HAHA, jaja!
nu ska jag snart kolla på lite TV och sen ska jag väl öva in engelskan som vi har tills imon och sen ska jag väl öva lite inför fysikprovet? men det vet jag inte ännu, får se om jag hinner, imon ska jag även göra en låt som vi ska ha till musiken.
kanske ska berätta vad jag tog som val kanske? haha blir nog bäst så, men tog iaf samhäll-media och sen estet media och handel som trea. ;)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Har du ngn blogg?:

Kommentera <3:

Trackback
RSS 2.0