sunday

ville bara säga tack till alex, ida, vera, lina och massa folk!
det va as kul igår, ett minne för livet! <3
_________________________
nu sitter jag och lyssnar på tarzan som ida, vera & lina dansade och sjöng till igår.., hahahaha man får ju bjuda på sig själv.. eller? ;)
sitter och chattar på facebook också, idag är det söndag.. så tråkigt :(
funderar på att vara med rebecca & linnea, men får se vad jag hittar på.
hejdååå!
ville bara säga tack till alex, ida, vera, lina och massa folk!
det va as kul igår, ett minne för livet! <3
_________________________
nu sitter jag och lyssnar på tarzan (låten under) som ida, vera & lina dansade och sjöng till igår.., hahahaha man får ju bjuda på sig själv.. eller? ;)
sitter och chattar på facebook också, idag är det söndag.. så tråkigt :(
funderar på att vara med rebecca & linnea, men får se vad jag hittar på.
hejdååå!
Kommentarer
Postat av: Anonym

har en tävling på min blogg just nu om en goodiebag med smink, lust att vara med? :)

http://hannalovisasol.blogg.se/2011/september/tavling-vinn-massa-smink.html#comment

2011-09-18 @ 15:53:32
Postat av: Ida

Så sjukt kul var det <3

2011-09-25 @ 20:51:22
URL: http://missalaiso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Har du ngn blogg?:

Kommentera <3:

Trackback
RSS 2.0