mitt resultat!

sådär jaa!
ja, ni kommer märka att det tar tid att skriva på tangentbordet & fel gör man också!
sitter nu och lyssnar på made of, har gjort mina naglar idag också juuuu, göttans! kostade 550 kronor & tog 2 timmar att göra dem, gjorde gel naglar. jag blev riktigt nöjd, och åh, tjejen som gjorde dem va hur trevlig & rolig som helst, så söt! hihi, hon hade gjort sånna naglar i 8 år i sitt hemland (hon kunde inte så bra svenska) och hon hade även ett eget företag! jag ville haft lite mer glitter på dem, men det gör inget. dem är fina som dem är endå ;)
dem är mycket mycket mycket finare i verkligheten, kommer göra sånna här mer gånger, men ska testa olika ställen!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Har du ngn blogg?:

Kommentera <3:

Trackback
RSS 2.0