har inte hunnit..

blogga idag!..
eftersom vi hade skolfoto & jag hade cepigt ont i huvudet.. jag har börjat få det jätte ofta nu asså! vet inte varför..
skolfotot var ju nervöst faktiskt, endå det sista skolfotot med klassen.. sorgligt.. haha nejmen lite sådär. vi hade tagit typ 4 bilder med hela klassen, och efter dem korten hade vi börjat med enskilda kort på var & en, sen kom peo & sabba allt, då fick vi ta om klassfotot för att en i klassen hade en ballong mellan bena, haha, nämner inget namn här.
så det blev inte lika roligt... för alla hade tagit av sig "spex-kläderna"..

så alla va depp för det resten av dagen! så kan det gå..
nu ska jag äta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Har du ngn blogg?:

Kommentera <3:

Trackback
RSS 2.0