iPhone 4S

iPhone 4S verkar värsta onödig, det är så onödiga skillnader, kanske en liten bättre kameran. men liksom.. va gör de? den ser ju likom exakt likadan ut som en vanlig iphone 4. då är det ju nästan bättre att lägga pengar på en vanlig iphone 4 och vänta tills en bättre & nyare iphone kommer ut om nåra år eller nått sånt. Så jag föredrar nog den vanliga iphone 4. Visst, den kanske verkar intressant och sådant, men jag.. hm.. de är svårt! ;)
Sen när det gäller en iphone 4, så ska den va svart, jag gillade vit ett tag jätte mycket, men nu tycker jag de bara är för mycket, inget skal passar till den även ifall man anpassar färgerna osv. Men får se hur jag gör med detta. vem vet? skulle behöva en ny mobil!
två små bilder på iPhone 4S
(ni ser skillnaden på kameran på den sista bilden)
Kommentarer
Postat av: L I N N

Men duu! iPhone 4s verkar ju as grym!

Man kan bara säga: Väck mig klockan åtta!

Så sätts larmet på kl 8! Och typ : Boka in ett möte på fredag osv :D As najs!!

2011-10-08 @ 22:51:09
URL: http://linnfelicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Har du ngn blogg?:

Kommentera <3:

Trackback
RSS 2.0