helt förvirrad!

åh.. helt slut i mitt huvud. så himla mycket har vi tills just imon..!
5 4 saker, teknik läxa, teknik uppsats, NO "prov", svenska arbete, och egentligen matteomprov, men det får jag ju stryka då..!
idag har det faktiskt vart en riktigt skön dag, började med NO (vikarie), sen engelska, sen håltimma i bilden, vilket betydde att vi hade 2 ½ håltimma rast/frihet. så vi tog bussen till kareby för att käka pizza, vi ryckte i dörren dit och skulle precis beställa, sen sa han att pizzerian öppnade 11, och dörren va ju öppen, helt crazy, plus att dem inte tog kort, ännu sämre när man hade kännt doften av pizza liksom, så vi försvann bort mot tempo och köpte lite bröd och apelsinkrokant. :D sen fick vi även glass i skolan, om man åt mat i matsalen, men det gjorde ju inte vi, men jag fick lurat till mig en glass i vilket fall som helst, men när jag väl skulle öppna glassen tappar jag den på golvet, så jävla sur!! HAHA
sen hade vi teknik & sist tyska. vi hade alltså halvklass hela dagen! hur soft?
nu sitter jag här och förvirrar mig bland alla läxor & skit, och sen ullared resan vi ska dra på, på höstlovet. allt bara snurrar med tankar. chao!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Har du ngn blogg?:

Kommentera <3:

Trackback
RSS 2.0