Fri-day!

Hejhej!
Har överlevt denna skolveckan också, haha.. dagarna går så jävla snabbt nu asså! :D
Vanlig gammal tråkig skoldag idag, började med tyska, fick G+, nice! även ifall jag hatar tyska i vanliga fall.. suger på de också ;)
Sen var de teknik, läxförhör osånt. Sen musik, vi hade musikuppvisning, våran grupp va bäst, eller ah.. inte bäst idag, för rebecca va sjuk.. så vi hade ingen sångare, de kanske kommer upp en video från de snart ifall Jasmine kan fixa de.. :D
Sen var de sirius tid, mentor tid (stavning) & till sist NO, vi gjorde en älg lek, HAHAH! så tråkigt..
Nu har jag precis kommit hem från mina kusiner, åh gud, drack en mellan redbull innan jag åkte till dem, så jag skrattade så jag blev helt hes, ärligt.. kunde typ springa 35 varv runt huset!
Jaja, nu har jag varvat ner mig iaf..
PUSSAR
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Har du ngn blogg?:

Kommentera <3:

Trackback
RSS 2.0