Iphone inlägg

Namn? - Cecilia Louise Gustafsson
När fyller du år? - i juli
Några piercingar? - Japp, i naveln och i öronen ifall de räknas..?
Vad har du på dig just nu? - jeans & race marine munktröja
Vilka/vilken årstider är bäst? - SOMMAR!
Hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - Hm, beror på ifall de är vardag/helg, men de är skönt att få sin långa egna sovmorgon på helgerna, sätta på TVn på rummet, och bara chilla dill.
Vad tycker du mest om hos dig själv? - Haha, hatar sånna här frågor, man känner sig så ego, och de är inget jätte speciellt som jag gillar.
Vad är du bra på? - ingenting, HAHAHHA nejmen ja venne..?
Vem älskar du mest på denna jorden? - Hm, finns många, de varierar..
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? - Hellre med någon ofc

- 10 frågor om dina vänner
Vem vet allt om dig? - Emma o<3
Vem är den roligaste av dina vänner? - finns många, men vanessa haha!
Vem är snyggast av dina vänner? - Ida!
Vem är den du helst har filmkväll med? - nån av mina kompisar, alla är lika mysiga, hihi

- 10 Frågor om din familj
Vem står dig närmast? - venne
Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - jeppjepp
Vem är farligast i din familj?- jag ofc
Vem ser roligast ut i din familj? - random fråga?
Vem är coolast? - jag ofc
Har ni något husdjur? - katter..
Vem har du mest gemensamt med? - fan vet jag
Vem står för underhållningen? - HAHA, pappa!
Vem sover du oftast med? - Jag sover inte med nån i min familj?! men ensam för tillfället :D

- 10 frågor om idag
Vad har du gjort? - vart i skolan
Har du varit glad idag? - Ja de klart
Har du varit ledsen idag? - lite irriterad på allt och inget i mellan åt!
Har du gjort något bra idag? - nja
Vad ska du göra nu? - först göra klart detta jeffla testet, sen spela spel på iphonen..
Har du gjort något dåligt idag? - Tror inte det.
Vad har du ätit idag? - geggig ungspannkaka i skolan, sen tacos hemma.
Har du duschat idag? - Nej
Är du trött nu? - ja, lite är ja allt
Vad händer imorn? - Kanske vara hemma, men annars skolan.
Går du i skolan? - Ja?
Har du varit i skolan idag? - jaaaaaaa.

- ANNAT
Hur mår du just nu? - trött och känner mig febrig.
Har du piercat dig? - i vintras ja, i naveln
Är du hungrig nu? - nepp
Vad är klockan nu just nu? - 17:30

- TELEFON/MOBIL
Vem ringde dig senast? - dad
Vem ringde du senast? - dad
Vem sms:a till dig senast? - hannes
Vem sms:a du till senast? - hannes

- FAMILJ
Hur länge sen var det du träffa din morsa? - för typ en timma sen kanske?
Hur länge sen var det du träffa din farsa? - har inte träffat han idag, han har jobbat, har bara sagt hej:D

- ÖVRIGT
Gillar du punk? - åh nej
Har du sminkat dig idag? - jeppjepp

- MUSIK
Lyssnar du på musik just nu? - Ja
Vilket är ditt favoritband? - Finns massa
Vad gillar du för musik? - all nästan


- KLÄDER
Har du fler än 4 linnen? - Ja
Har du fler än 3 jeans? - Ja
Har du fler än 5 tröjor? - Haha ja

- SMINK OCH HÅR
Använder du mascara? - Ja
Använder du wax? - Nej
Använder du ögonskugga? - ne, fult på mig
Använder du brunkräm? - inte längre
Plattar/lockar du håret varje dag? - Nej, inte varje dag, men de händer
Duschar du varje dag? - Nej, inte varje dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Har du ngn blogg?:

Kommentera <3:

Trackback
RSS 2.0