Explosion

Som ni kanske vet, så var det en explosion i skolan idag (på en NO lektion), eller asså det låter värsta as stort, men det var 3 personer från mimers som skulle ha en redovisning för en klass som gick i åttan, och sen när dem står där & pratar & ska redovisa sitt arbete, så råkade de ha ett lock för ett glas med kokande vatten i, och helt plötsligt säger de BOOM och de flesta i den klassen fick glas splitter på sig från bägen som sprängdes, och de tre killarna som redovisade själva arbetet, de blödde som tusan, en fick ett sår på magen typ, så blodet bara rann, även ifall han höll för med handen på magen, och en fick ett sår på halsen tror jag, och en fick ett sår vid "nyckelbenet", så det var värsta hemskt idag, hörde inte smällen men..!
Det är så jag har hört det från andra personer, men vet inte ifall jag har jätte rätt heller.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Har du ngn blogg?:

Kommentera <3:

Trackback
RSS 2.0