gästblogg!

hejhej tänkte gästblogga lite här på cecilias blogg! :D

vet inte riktigt vad jag ska skriva om men kan berätta lite om min dag. började med att jag gick till skolan riktigt tidigt och var riktigt trött också kan jag säga för har inte sovit så mycket denna veckan, hinner inte när det är skola. fast rätt go dag ändå för vi slutade tidigare och lekte bara lekar i slutet. :D

sen var jag inne i kungälv med pernilla och emelie i min klass och kollade runt lite och sånt. var en jävla massa tjat om en grej också men det får ni inte veta hehe.. sen drog jag och pernilla o åt och sen körde hon hem mig.
så var jag hemma en stund och sen drog jag ut och träffade daniella och snackade om allt och ingenting! det började regna också, riktigt segt så drog in igen.

skulle egentligen träffa emelie igen nu men eftersom min konstiga vän freddy hade roligt med min fb var jag tvungen att fixa allt igen så tack så mycket för det! Nu sitter jag med min syster och ska väl kolla gossip girl om en stund och sen sova! härligt att det snart är sommarlov! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Har du ngn blogg?:

Kommentera <3:

Trackback
RSS 2.0