p-i-s-s-d-a-g

heej mina söta läsare.
idag har det inte vart den bästa dagen, fy farao!
men ida gör mig alltid på glatt humör som tur är.. ;)
hörde också att det hade vart en mordbomb i kärna, omg.. åker förbi det huset där bomben exploderade ofta!? ja är rädd..
jaja, den familjen har inte haft tur iaf.. har hänt en sak innan också med dem:(
sånt som händer.. otur helt enkelt!
men så fort rebecca har tid, så ska hon fixa min blogg! nice!
har inte så mke att säga, orkar inte rabbla upp min tråkiga skoldag, sprang 4 km idag också på idrotten? yeah.. fast det blev mest promenix med linnea & martina hihi, så kan de gå!
men ni får ha det så bra.. sovmorgon imon med, tjiho!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Har du ngn blogg?:

Kommentera <3:

Trackback
RSS 2.0