otursdageeeen

hejsan!
idag har det nog vart min otursdag verkligen?!
själva skoldagen var ju dock. bra, men sen tills vi skulle springa 2 km på idrotten så tappade jag navelpiercings pluppen, så jag blev as trött på de. :(
så jag fick åka hem hur cepestört som helst, måste se as fult ut när ja kommer och trycker upp piercingen så att den inte skulle trilla ut.
men ja åkte till stenungssund och fick fixa en ny plupp som kostade femtio kronor..
och inte nog med det, så har ja fått världens fläskläpp typ, blöder oså:(
och tillsist är mina converse inte vita längre, dem är gråa.
men nu ser jag på programmet fyra bröllop, och det är en som heter cecilia gustafsson som gifter sig, lite scary!
men efter fyra bröllop blir det total blackout, nice!!
kyssar
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Har du ngn blogg?:

Kommentera <3:

Trackback
RSS 2.0