otur?!

heej!
igår var det nog den värsta dagen på länge, och just det ska hända den 1 maj, jajaja! :(
var ute och helt plötsligt fick ja ngt i ögat, asså jag vet inte vad det var som kom in i ögat? usch, fy!
det höll på hela dagen igår, från klockan fem ungefär, och så höll det på så tills typ elva om inte mer, skulle ja vara allergisk mot ngt så skulle ju begge ögonen cepaa, men nu cepar bara ett öga!!
vi ringde till akuten igår, för jag orkade inte med detta asså, men jag skulle se hur det var idag.. men idag är det bättre.
om jag blinkade gjorde det as ont, och om jag blundade sved det lika mycket (kändes som en kniv i ögat typ..), isf fick ja rå spärra ögonen, men hur fint är det? haha
så jag sket i skolan idag, för ni vill inte se mitt öga nu, det är as mke skillnad på dem, SVULLET! så.. har gjort mig lite fräsch nu & ätit och bara tagit det lungt. ska nog spela lite gitarr nu, för jag orkar inte irritera ögat mer genom att sitta bredvid TVn/datan som det oftast blir endå.
nu har jag huvudvärk också.. gr8!

tagga nästa vecka.. x-tra mke bloggning (ny data) och ännu mer nice, vår nya soffa kommer på onsdag. TJIHO!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Har du ngn blogg?:

Kommentera <3:

Trackback
RSS 2.0