livet rullar!

ja ni.. inte så bra bloggning igår kanske? men jag var nog på ett humör som jag aldrig vart på tror ja.. USCH!
varför ska man vara sur i maj liksom? inget & gnälla för.. sol & snart sommar liksom? ;)
but.. idag kan ju vädret hänga sig, SNÖ I MAJ!? det är en månad kvar tills sommar'n och man brukar kunna bada i maj liksom?
jaja cepe!
men påtal om maj 2011 har det skeetet sig totalt för mig, starten på maj har INTE vart speciellt bra dem senaste dagarna. fy farao!
nu längtar jag tills att få träffa min bebis så många gånger nu som möjligt innan hon åker..
annars blir ja riktigt ledsen!
tagga helgen, vill ha min data EXAKT nuuuu!
men iaf.. imorgon kmr den nya soffan, och sen är det bara datan kvar som sagt!
men nu ska inte jag tjata mer.. långt & tråkigt inlägg? HAHA ;)
jaja puss

(vill också säga tack till ida, hon får mig att få leende på läpparna när jag har det som värst. (tex. igår) älskar dig!)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Har du ngn blogg?:

Kommentera <3:

Trackback
RSS 2.0