hejhej!

idag har jag haft två prov, fuck this!
först tyska prov & sen nationelltprov i matte som egentligen niorna gör, men dem ska typ kolla av oss hur vi ligger i matten, så.. det gick la inte som ja hade tänkt mig..
men efter skolan, slutade vid 1 tiden, så åkte vi ner till synoptik (stavning) och kollade synen inför moppekortet & bilkörkortet & jag hade bra syn, så jag behöver inte glasögon/linser. katching!
har precis ätit tacos, och nu längtar jag bara tills min data kommer, den skulle nog komma imorgon, på lördag/söndag hoppas jag, för då har det gått en vecka sen vi beställde den.

idag har jag haft min "nya" hängande navelpiercing i en vecka, så skulle egentligen kollat den idag, men ska endå till stenungssund imon, så gör det då.
men ni får ha det så bra, pussar!

rip. min långa lillnagel!

Kommentarer
Postat av: evelinaaa

NY BLOGG:

http://eveeelinas.blogg.se/



checka & följ gärna ;)

2011-05-10 @ 15:49:11
URL: http://eveeelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Har du ngn blogg?:

Kommentera <3:

Trackback
RSS 2.0