grym daaag!

hej!
kom hem vid två och har spelat golf med alla tjejer i åttan, det var riktigt nice.. as värt! de låter värsta super tråkigt, men det var as kul! speciellt att stå på ranchen! fick till värsta swinget ibland wihooo:D
vi köpte även mat på deras resturang där i "golfklubben".
sen åkte även jag & julia golfbil med vår lärare, hihi fett kul, men det brukar jag & emma göra hos henne på sommaren, hon har värsta feta golfbilen som dem har fått & då kör vi ner till havet med den & allt. hihi!
men det var as varmt när vi spelade, hade mjukis och tröja och de ångrar jag, för det stog typ att det skulle bli aaaaaaaas mycket åska, men det kanske kommer mot kvällen eller senare eftersom det har varit så kvavt nu under dagen..
men ja vill börja i golf, haha as kul:D
okej.. kanske inte börja, men typ lira ngn gång i sommar oså!
kyss!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Har du ngn blogg?:

Kommentera <3:

Trackback
RSS 2.0