wiiiiiiiho

.. vi ska sjösätta båååååten idag. så jag tror det blir första åkturen med båt för i år idag. :D
haha, den meningen lät väldig komplicerad!
men ja, har vart på konfa som vanligt idag då, ska vara det även imon & på torsdag. på fredag är jag ledig & på lördag är jag nervös, för då är det konfirmations dagen! åh..
men iaf.. det är ALLTID as varma & sköna dagar när man är i kyrkan på konfirmation. jag satt och tänkte på det! och det tar kål på mig. får ångest ifall jag bara sitter inne, vill ut med båten till marstrand oså. NUNUNU!
hoppas bara ja blir bättre i halsen och mindre förkyld så jag kan sjunga i kyrkan också. har ingen röst nu typ.. och de är fan sommar!?!? ärligt.
jaja. tjillevipp (L)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Har du ngn blogg?:

Kommentera <3:

Trackback
RSS 2.0