svar på frågestunden!

eftersom jag har sjukt lite läsare, så har jag inte fått så många frågor. detta är liksom min första frågestund, och jag har knappast sagt bloggen till någon typ, bara mina vänner som vet typ, har inte spridit den på facebook, inte sagt den till alls många och sånt, så man kan ju kalla detta "minifrågestund"? ;)
får helt enkelt göra ett till försök, detta var mer på skoj liksom!

---------------------------------------

bästa låten?
favorit klädaffär?
snyggaste svensken?

svar:
jag har massa favorit låtar.. denna var svår. hehe! men en av dem är väl The lonely Island - Jack sparrow.
min favorit klädaffär är nog H&M. jag gillade inte H&M förut, men jag har börjat gilla det mer & mer faktiskt. dessutom har jag typ slutat shoppa på gina tricot också. sen finns det massa mer klädaffärer som är sjukt nice!
snyggaste svensken.. åh fy, det vet jag inte. har inte tänkt på det så mke! hehe :D

när skaffa du din blogg?
favoritdjur?

svar:
det var nån gång på min födelsedag, men när vet jag inte. kan man ens kolla det? (a)
hm, har massa favorit djur faktiskt. men eftersom jag blev kär i en järv på nordens ark så får det bli det. hehe!

visa något du inte har visat någon gång på bloggen! (bild m.m)
svar:
hm, det kanske jag kan leta upp! eftersom jag inte har haft min data har jag inte så många bilder, men jag kan ju alltid kolla.



det fick bli en blomma som är tagen med min kamera nikon d60. inte så jättekul men hade inga roligare än sålänge.

säg tre bra låtar!
svar:
hm, det finns många bra, men 3 låtar är väl..
showtek - party lover
timbuktu - resten av ditt liv (L)
katy perry - last friday night

vem umgås du mest med av kompisarna just nu/dina närmaste kompisar?
svar:
asså det beror ju lite på, men det är oftast emma, ida & rebecca. det är dem jag kan vara mig själv med typ.

favoritplagg?
favorit färg?

svar:
favoritplagg är väl sånna här myströjor, livet asså!



varför vill du aldrig va med på kort?
svar:
asså jag vet faktiskt inte, jag gillar inte och ta kort på mig själv. asså det är bara så! haha:D
jag är helst bakom kameran än framför liksom!

hur är det att vara tvilling?
svar:
asså alla tycker ju olika, alla tror att "åh, det är så fuskigt att ni har varandra" liksom. men de är oftast så att när man är syskon är man ju nästan aldrig vänner (iaf inte jag och min syrra), det varierar ju från olika familjer osånt, men jag är inte särskilt syskonkär liksom.

vilka bloggar läser du? och vilken blogg är din favorit? :D
svar:
jag läser inte bara mina kompisars bloggar liksom, ibland läser jag även personers bloggar som jag inte träffat förr liksom. (det lät konstigt) men endå!
www.juliaabv.blogg.se
www.duvetmarie.blogg.se
www.kindofjulia.blogg.se
www.thatsbecca.blogg.se

www.foreverlinnea.blogg.se
www.josefineefoughman.blogg.se
www.kissies.se (hehe)
www.linnfelicia.blogg.se
www.missalaiso.blogg.se
www.eveeelinas.blogg.se

+ tusen till.. har en känsla av att jag har glömt typ tusen bloggar!

hej, jag undrar vart du bor?
gillar du mjukisbyxor?
svar:
hejhej larsson.
du vet vart jag bor, haha!
men jag bor utanför göteborg (kungälv typ)
och ja, mjukisbyxor är typ livet? ;)

vilken årstid är bäst?
svar:
SOMMAR, SOMMAR, SOMMAR!!!

jag har anmält mig till konfirmation nästa år, är det kul?
svar:
asså jag trodde det skulle vara jätte långtråkigt och hemskt. men asså det är faktiskt roligare än vad man tänker sig. det är ju från person till person. men jag tyckte det var helt okej. lägret kanske inte var jätte jätte kul så jag vill göra det igen, men det funka faktiskt!
pussar!

vad är det för något? (vigotuggumin)
svar:
asså det är typ tuggummin som man det är massa vitaminer i, jag vet inte exakt, men det går reklam om det på TV iaf. dem säger att man kan bli smart & vacker av dem osv. haha ;) sen vet jag inte ifall dem hjälper men?

hur länge har du haft din navelpiercing?
svar:
jag har haft min navelpiercing i ca. 5 månader tror jag?
tog den 19 januari.

-----------------------------

säg till ifall din fråga inte va med, för det kan ju hända att ni har frågat i fel inlägg och ja glömt den.
pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Har du ngn blogg?:

Kommentera <3:

Trackback
RSS 2.0