sommarlov 2011..

HERE I COOOOOOOME!

jag tror nog att denna sommaren kommer bli extremt bra. taggad som fan, ska göra allt som finns att göra typ!
va mer ska man säga.. hade ju som sagt skolavslutning idag, fett nice!
fast det är dåligt att dem alltid.. varenda.. skolavslutning bara har rocklåtar. helt slut i huvudet nu asså. fy 17!
mina betyg var ju inte kanske dem bästa, men det löser sig. har endå 1 år på mig.

är ganska nere nu, lite små irriterad på några och sen har ja huvudvärk och fryser. bra början på sommarlovet?
men det räknar vi bort!
så ikväll blir det nog inte sommar start även om ja vill det, det blir nog bara hem till folk & mysa.
puss!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Har du ngn blogg?:

Kommentera <3:

Trackback
RSS 2.0