mobilblogg - påväg hem

hej, kör hem från kungälv nu, har köpt blommor som vi ska ha på konfirmeringen på lördag. har även köpt ett svart linne, med spets på ryggen. :D<3 har även vart på "konfamöte" idag, från 9 till 3 som sagt. och det ska jag vara i samma tid och allt tills torsdag. känns som man aldrig får ledigt på sommarlovet... känns inte som om mitt sommarlov har börjat. skit på det. har massa bilder på massa saker, som jag inte har laddat upp, men vet inte hur man laddar över dem från mobilen till datan. jaja, ska fixa det också<3 pussar.
Kommentarer
Postat av: L I N N ! :D

lägg ut bild på linnet? :)

2011-06-27 @ 23:05:41
URL: http://linnfelicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Har du ngn blogg?:

Kommentera <3:

Trackback
RSS 2.0