min dag idag..

hej!
bra dag? nja.. knappast. börjar med att vi egentligen börjar lektionen 9.20, men sen får vi helt plötsligt håltimma i den lektionen, så att vi började inte nästa lektion förrän fem över halv 1, vi kunde ju tagit sovmorgon istället? men vi drog ner till kungälv som sagt innan, i förra inlägget & gjorde lite saker, vi köpte även en klubba som var helt blå & as mysko.. :O
jaja, nog om det, förut var ja i kungälv igen för min bror skulle på gitarrkurs & då skulle mamma köpa lite saker i maxi, så har vart där två gånger idag, sen åt jag grillad kyckling, currysås & ris när ja kom hem efter det, och nu sitter jag här, sven-mätt och inte kan röra mig. hm.. har inget att göra nu..
jaja, kyssar!
btw. fick VG+ på min kärlekshandsbok. nöjd! ;)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Har du ngn blogg?:

Kommentera <3:

Trackback
RSS 2.0