livet rullar på ♥

hejhej!
har vart hos min kompis idag, vi hann bara bada, för hennes kusin hade typ spytt lr ngt. freesh!
vi hade värsta många planer, för jag skulle sova över där.. men så kan det gå.. inget man kan bestämma själv liksom?
har ätit pizza idag också, greaaat! min smaka curry eller nått, hade inte ens beställt det, haha :D
imon blir det väl att åka till mormor & morfar och åka ut med deras båt och svalka sig i havet & sola sönder(!), eftersom pappa jobbar imon & vi inte kan sjösätta då, och har man tur är ida där, har inte hunnit snacka med henne idag, har ju typ inga nummer längre pga. min nya mobil!
men nu har jag absolut ingenting att göra. hopplöst!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Har du ngn blogg?:

Kommentera <3:

Trackback
RSS 2.0