hemma!!

hejsan!
skönt att vara hemma igen alltså. för er som inte visste så har jag vart på läger i fem dagar, tröttnade typ efter första dagen redan, och det som var tråkigt där var att man inte kunde använda mobilen, för hade ingen teckning på den där. men ja överlevde iaf, utan data, mobil & aa.. hela köret!
mina läsare har ju självklart sänkts, men det är inte så konstigt. :D
men det har vart några bra stunder hit & dit på lägret iaf, allt från både skratt & gråt.. bus(...) och allt möjligt.

kom hem vid fem tiden, och så såg vi på filmen "macken" i bussen, alltid nice!:D
sen tog man världens längsta dusch, åååh härligt!
nu sitter man här & ska kolla hundra bloggar och dem kommer säkert vara bombade med inlägg, så det kommer bli jobbigt eftersom jag inte har kollat på dem på fem dagar. 'suck'

bilder från lägret ska komma upp, och frågestund svaren ska komma upp ikväll tror jag.. har ändrat lite eftersom det är midsommar imorgon, och då kanske man inte hinner ifall man ska bort osånt. pussar!

Kommentarer
Postat av: L I N N ! :D

heej :D

Har skickat anmälan till konfirmation nästa år , är det kul haha? :D

2011-06-23 @ 23:12:44
URL: http://linnfelicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Har du ngn blogg?:

Kommentera <3:

Trackback
RSS 2.0