helt slut!

hejsan!
dålig bloggning, men jag var inte hemma på hela dagen igår typ. klockan fem åkte vi till louise, för föräldrarna skulle typ ha förfest där. sen blev de att åka vidare till 40års festen, cowboy tema. jag blev ju frågad att bli "fotograf" dit, så jag tog cirka 200 bilder.
det va ju väldigt nyktert ibland asså *host*
men vi var hemma vid ungefär halv tre, inte så sent för att vara en sån fest, men alla åkte hem då så. :D
de fanns också mängder av mat, först kött, potatis & kycklingklubbor, sen var det en slags kaka, sen var det tårta & sen vid 2 tiden var det korv & bröd.
men ni orkar säkert inte läsa mer, så jag tror jag stannar här. kanske bäst? ;)

nu blir det nog att åka till min kompis & bada i havet & sen sova där. puss!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Har du ngn blogg?:

Kommentera <3:

Trackback
RSS 2.0