gooo dag!

hellu mina sötnosar!
idag har det vart ännu en soft dag i skolan, fast asså.. det är ingen idé man är i skolan!? för man gör ju bara tävlingar & spelar fotboll elr ser på film? onödigt..
men idag hade jag iaf sovmorgon, och då såg vi på american history x, sjukt äcklig film. jaja, och efter den filmen som var i en timma fick vi rast i en timma, för egentligen skulle vi ha 2 timmars lektion, så vi drog ner till kungälv och gjorde i princip ingenting typ, gick runt på maxi & hemmakväll.. man blir läskad av allt godis där? ;)
sen ser man alla gå ut ifrån skolan, faaaan vill också ta studenten, as fuskigt!

men vi fick iaf sluta en halvtimma tidigare, så jag är nöjd över det.
ser fram emot helgen <3
puss!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Har du ngn blogg?:

Kommentera <3:

Trackback
RSS 2.0