friluftsdag #2

tjoo!
kom hem för ungefär en halvtimma sen, har vart & spelat fotboll med alla tjejerna i åttan, igår spelade vi ju golf, men nu bytte vi med killarna, för killarna hade fotboll igår.
har ju som sagt slutat i fotbollen, men fick till ganska många mål, ett från halva plan & sen över målvakten! ;)
men vi kom dock. inte till finalen, men jaa.. det var ganska tur eftersom jag var sjukt trött efter alla matcher!
mitt på dagen kom en fet ambulans körandes förbi fotbollsplanen & upp till golfbanan, vi tänkte att det var nån som hade fått en golfboll/klubba i huvudet eller ngt, men det var det inte..

men nu sitter jag här & lyssnar på musik & kollar känningar till konfan & skolavslutningen, har hittat en för 1200 kr, men får se va det blir!
har precis ätit pastasallad med bacon, lök, majs, tomat, gurka & rhode island sås! fett fräscht & gott

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Har du ngn blogg?:

Kommentera <3:

Trackback
RSS 2.0