shoppingen från idag

heeej!
kom precis hem från nordstan med becca. köpte massa saker, fast inte så mycket saker på just rean. men det var nice endå eftersom jag hade mitt bankort med mig & allt, då kunde bara mamma fylla på det;)
det behövdes verkligen!

i ♥ shopping. thats right!
det blev:


pizzaslice (.. heter det så?) ftw! 29 :-


djävulpiercing(?) en rosa diamant format som ett hjärta. LOVE! 239 :- i think.


världens bästa örngott (stavning), så sjukt fin! 49 :-      I (L) YOU


torr schampoo, as grymt! 50 :-


en kjol egentligen, men jag gjorde om den till en tunika typ, älskar när man gör så med kjolar, så himla snyggt äre! <333333
199 :-


magtröja, lite längre vid höfterna, snygg! 99 :-


mobil "stickers", as snyggggggggggggt till min rosa mobil, fanns exakt samma fast i blått som becca köpte, sen fanns det även enkla vita diamanter som ja redan har. REA! 22 :- (kommer inte ihåg hur mycket den kostade innan.)


myströja (dålig bild), 199 kr :-

dock. dålig kvalité på alla bilder, hade ingen blixt på. dem blev brusiga.. ja vet!
kramar!


Kommentarer
Postat av: L I N N

Fina saker, vart kommer mobilsaken ifrån? :D

2011-07-07 @ 12:50:00
URL: http://linnfelicia.blogg.se/
Postat av: Julia (fotoblogg)

Snyggit :) mycket du hitta :D

2011-07-07 @ 17:06:27
URL: http://kindofjulia.blogg.se/
Postat av: alice

fina saker! :D

2011-07-07 @ 17:41:57
URL: http://alicecarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Har du ngn blogg?:

Kommentera <3:

Trackback
RSS 2.0