nu sticker jao!

hejhej!
nu ska jag dra ut med båten, får se om jag tar bilder, gillar inte riktigt att ta med den, men det får la bli kameran i värsta fall då. :D annars ser det så tomt ut, har ju som sagt massa bilder i mobilen som jag inte hunnit visa.. men jaja! :D<3
ska ha den big mama badringen med mig ut till havs också, nice! mohaha :D

men ni får ha det så grymt bra, nu ska jag käka & åka och handla gott till båten då.
ska också läska mig på att alexandra åker till USA imon.. MORR(!!!!!!!)
sen ska jag även till kärna kanske från fredag eftermiddag (eftersom jag jobbar) till lördag, asså sova där. för att ja ska träffa ida älsklingen på landet, hon flyttar ju snart dit, så vi ska väl ner till havet & bada.. prata av oss. och ah.. allt!! ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Har du ngn blogg?:

Kommentera <3:

Trackback
RSS 2.0