plugg

ja, exakt! nu ska jag plugga till SO provet som jag har kvar sen sjuan, segt.. ja vet men, jag var sjuk & sen hade jag ingen tanke på att jag hade lämnat det efter mig, så jag hoppas jag får bra på det! ;)
eftersom ja piercade naveln igår så skulle såklart alla titta på resultatet som blev idag, alla tyckte det var snyggt tror jag, rätt nöjd själv faktiskt! nu ska jag bara se om jag orkar ta hand om den i alla månader som läkarsmycket skulle vara i, men det fixar jag.. super värt! ♥
ikväll/senare lägger jag ut bilden på piercingen tror jag & sen shoppingen från stenungssund vid nyår & till sist får ni bilder på det jag köpte i torp för inte så längesen, så kolla lite senare! ;)
PUSS


typ jag? hihi
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Har du ngn blogg?:

Kommentera <3:

Trackback
RSS 2.0