hemma!

hej igen!
har ju vart i ullared & shoppat med fritidsgården och friends idag. kom hem vid ungefär halv 8, 8 nånstans där!
.. och sen var det kusinkalas hos min granne direkt efter ja kom hem.
det tog sin lilla tid eftersom det var as mycket köer, eftersom det hade snöat där nere & sen hade det vart mer än 7 olyckor.. inte bra!
men iaf, vi kom dit vid 11 & shoppade till kl. 5 typ. ;)
jag fick med mig 26 saker tror jag det stod på kvittot, det var ganska mycket saker, och är nöjd med mitt köp!

vi hann inte ta så mke bilder inne i affären och på resan dit eftersom vi var trötta, satt i bussen i ungefär 2 timmar. segt!
orkar inte ta kort på allting ja köpte, men kanske tar kort på allting i en bild liksom, jag ångrar att jag inte tog kort på min kundvagn i affären istället. så mycket enklare.
men ni får se vad jag köpte igår, för idag är jag fett trött måste snart äta & fixa mig för att jag ska upp & jobba imorgon. oh..

men.. puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Har du ngn blogg?:

Kommentera <3:

Trackback
RSS 2.0