vinterstart

har ju glömt att berätta om vinterstart som var idag från 19.00 till 01.00.
det är typ samma sak som sommarstart, och de verkade ju rätt kul, men det var sjukt många personer som inte kom in ens, de hade stått i kö i över 2 timmar, sen fick de åka hem igen..? sick..
tur att ja inte va där, men samtidigt ångrar jag mig lite eftersom mange makers var där, och sen var även ulrik där, men han gillar jag inte, han ser inte bra ut heller, haha.. men jag visste att jag skulle ångra mig, men istället åkte jag till sara med louise, julia & syrran, det var mysigt!
haha, ett skratt förlänger livet eller vad sa vi? haha åh herre va kul vi hade!
sov gott, snart iaf blir de sängen, trött..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Har du ngn blogg?:

Kommentera <3:

Trackback
RSS 2.0