min önskelista 2011

har suttit & gjort 2 collage på vad jag önskar mig i julklapp detta året, kan ju säga att det är jätte mycket mer saker, men ja.. tog inte med allt!
de fick bli detta, lite mer viktigare sakerna, haha, sen är det bara lite små skit!
tänk att de snart är julafton.. wiho!


1. göra om mitt rum, tapetsera (stavning), måla om, ut med alla möbler osv.
2. bränna fett, rullband
3. sexy by sweden tröja, fett snygg
4. juicy couture tracksuit
5. mina efterlängtade hunter stövlar!
6. mörkblåa tighta jeans
7. högtalar system
8. kosta boda serie som man kan ha i framtiden, fina glas osv.
9. one piece
10. viva la juicy parfym (luktar AS gott)
11. escada especially parfym (luktar AS gott)
12. säng
13. sportlife kort
14. akryl naglar, typ rabatt eller nått trevligt
15. pengar
Kommentarer
Postat av: Julia (Fotoblogg)

Mycket!! Men jag gillar allt :)

2011-12-23 @ 14:48:43
URL: http://kindofjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Har du ngn blogg?:

Kommentera <3:

Trackback
RSS 2.0