marstrand

hej!
vaknade upp hos becca idag, hon pratade även i sömnen.. slå det ni ;) ne.. skoja bara!
men iaf.. när vi vaknade tog vi tåget till ytterby, det blev gratis för alla sånna automater man betalar med va typ trasiga, så vi åkte gratis färja & tåg, bara buss som behövdes betalas, och sen åkte vi buss från ytterby till marstrand, sen gick vi runt & kollade där i alla affärer, köpte även varsin mjukglass osv.
sen tog vi typ fel buss, så vi hamnade i kungälv, sen åkte vi hem från kungälv till kode igen, och tog moppen till becca, fick skjutsa henne för att hon hade ont i handleden, så hon kunde inte växla sin moppe typ..
sen kom martina till becca, så vi hämtade henne med mopparna vid busshållplatsen, sen nopprade hon mina & beccas ögonbryn, fyfan va nice det blev! älskar't!

och nu brummade jag hem, för att jag ska till ullared imorgon, men martina skulle sleepa där.
puss!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Har du ngn blogg?:

Kommentera <3:

Trackback
RSS 2.0