goo dag

hej!
glömde skriva om dagen igår, men det var inte så mycket att berätta egentligen faktiskt. hade rent sagt ut otur igår. skulle hålla i en båt, sen slant jag över ett rep & landa på ett rep, så min fot är helt svullen där under, och sen trampa jag i en skåra typ, höll nästan på att ramla baklänges. hm.. jaja! jag lever! :D

idag har jag vart ute med båten again, fast först åkte vi till rönnäng och tankade & köpte glass, sen till vannholmarna & träffa 3 andra familjer, andreasson's & wallin's & dem sista kände jag inte. sen åkte vi till kärsön (stavning), och så träffade vi yttligare 2 familjer till, så vi pratade, åt, och ah, det va as mysigt. jag tog med kameran, men tog inte alls många bilder.. surt.. jag tycker jag har slarvat med bilder på bloggen. åååååh.. aja!

ska troligen ut med båten imon också, har vart ute hela veckan & mer, typ as många dagar i streck, från morgonen till typ 9 på kvällen, men det är då solen går ner & det är as stilla på havet, ååååh, älskar det!!

pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Har du ngn blogg?:

Kommentera <3:

Trackback
RSS 2.0