första dagen i nian..

hejhej, har precis avklarat första dagen i skolan.. började 9.15 & slutade runt tio över 11 eller nått, kollade inte direkt på klockan.
what ever, vi fick vääärldens sämsta schema iaf, slutar 4 tre dagar i rad, ingen sovmorgon.. ÅÅÅH!
vi har även fått en ny i klassen, fick också nya busskort som alltid & ah.. det vanliga, orkar inte ta upp allt.
men sen efter skolan, gick jag, therese, julia, linnea & elin och köpte pitabröd med kebabsås & kall & go cola, fyfan va gött de va!
sen följde vi julia bort till bussen, sen gick jag & syrran hem. dog av värmeslag.. nu längtar jag tills imon, vi börjar 7.50 & slutar 4.. hm.. fast ne!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Har du ngn blogg?:

Kommentera <3:

Trackback
RSS 2.0