i kärna!

hej! är hos mormor & morfar, hehe!
.. så har inte världens bästa data, lite segt & lite lagg.. gott & blandat helt enkelt ;)
men emma ville ja skulle uppdatera, så jag hoppas ens att ni kommer få se detta inlägget, asså så de visas!
igår nana jag hos biffen tills idag då, sen var det konfa på morran, sen på eftermiddagen skulle jag & pappi egentligen till kungälv, men vi landa på nordstan istället, så ja kollade på den datan som är nedanför på bilden, och den är snart min, sen testade jag ett par shorts, men inte min smak direkt.. sen köpte vi mjukglass & fett mke mera.. orkar inte skriva mer, har typ kramp i handen HEHE! men det var mycket mysig dag iaf!
imorgon blir det att träffa söta kusiner & tigga godis (fast ne)

jaja, men detta blir ett kort inlägg, för jag ska inte tjöta mer, ska va social på mormors kalas!
GLAD PÅSK!


K - Ä - R - L - E - K!
Kommentarer
Postat av: emmaolsson ♥

BRA ATT DU UPPDATERA! äntligen kan jag andas ut & sova gott inatt :D puss♥

2011-04-22 @ 22:16:16

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Har du ngn blogg?:

Kommentera <3:

Trackback
RSS 2.0