soooolat ♥

hej bloggen
kom in nyss för att ha legat i solstolen & solat, nu saknas det bara en pool bredvid för man blir ju as varm när man ligger där, låg bara & solade i en timma idag, men det är en bra början (a
vill ju inte direkt bli en kräfta.
men när jag kom in hade jag faktiskt fått en riktig vit rand. :D
tänkte ta ett kort på randen, men när man tar kort så ser man inte så bra, så jag kanske tar ett kort typ efter nästa gång jag solar, så man ser den klarare.
orkar inte skriva mer nu, har lagt in tre inlägg idag, men ville bara berätta att vi kanske åker ut med båten ikväll, få se. :D ♥
vill sola meraaaaaaaaaa, ska bli riktigt brun!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Har du ngn blogg?:

Kommentera <3:

Trackback
RSS 2.0