julia gästbloggar!

hejhej!
cecilia undrade om jag ville gästblogga så varför inte;) jag har precis duschat jag ska till smögen imon så vill vara lite fräsch och nyduschat hår och sånt hihi(a) längtar as mycket till att åka dit och träffa lite folk jag inte sätt på ett tag. hoppas inget händer bara
ska försöka att inte dricka så mycket även ifall det är SMÖGEN för jag ska ju antagligen ta buss hem sen så det måste ju funka haha men det slutar alltid tvärt om kanske borde säga att jag ska dricka mycket;)

och den 2 augusti ska jag till cypern längtar som fan till det med(a) men detta blev jävligt långt ska blogga på min blogg nu som finns här!
och jag kommer nog gästblogga här ibland när jag har tråkigt osv!

Kommentarer
Postat av: emelie

är det du på den bilden ?? då ser du inte ut som jag kommer ihåg!!!!!! :(

2010-07-23 @ 21:33:45

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Har du ngn blogg?:

Kommentera <3:

Trackback
RSS 2.0