hiss&diss

hissar det fina vädret, okej, det har vart sämst väder denna vecka typ, lr för nåra dagar sen åskade ju as mke. buhu :(
skulle egentligen dissat vädret, men idag är det jätte fint, och det har vart det ganska mke på sommarlovet detta året iaf!
hissar hårinpackning&balsam, hihi, ni kanske undrar varför, men har man så fult & utslitet hår som jag så är det sjukt bra att det ens finns hårinpackning & balsam. :D
dissar myggor & insekter, GAH, blir arg på dem. myggbett som typ klias när man ska sova & så vaknar man av det & allt. buhu hjälp mig!
dissar mitt rum, måste åka till IKEA och typ köpa nya möbler & tapetsera osv. :(

puss / cl
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Har du ngn blogg?:

Kommentera <3:

Trackback
RSS 2.0