mellandagsrea

hejhej! dålig uppdatering (som vanligt) usch...
idag har jag vart i stan på mellandagsrea, as mke folk där inne & jävligt varmt kan jag säga!
hittade en sak på rean & en som det inte var rea på. sällan man hittar ngt med rea som man tycker om faktiskt!
men först var jag med min kompis på hennes pappas jobb & sen åkte vi runt till först elgiganten & sen thai mat & sen nordstan då. så det var lite saker innan vi drog till nordstan.
så jag har vart i göteborg hela dagen kan man ju säga, från 10 till ungefär 5.
det jag köpte var en rosa t-shirt med volanger, as söt!
och diamanter som man ska klistra fast på mobilen ;)
btw. har ni nåra nyårslöften?;)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Har du ngn blogg?:

Kommentera <3:

Trackback
RSS 2.0