kenzaa ♥

hejhej ;)
idag har jag vart i skolan som vanligt alltså, sedan åkte jag ner till kungälv en liten sväng! ;)
imon ska jag vara borta hela dagen, först tre timmars konfa sen fotbollsavslutning. tjoho fullt upp:(:(
nu sitter jag här och slappar faktiskt, våra grannar är världens bästa, vi har fått seriöst, VÄRLDENS största godispåse av dem, jag vägde den & den vägde faan NÄSTAN 3 kg!?
och sen fick vi ett flak med fanta på burk hahaha fan va kul det läät!
sen en chipspåse & en påse med ostbågare. wiiho!
FETTMA KVÄLL;)

ang. att ja har "kenza" som rubrik är att typ alla träffade henne i gbg idag. vill också träffa henne! hon verkar en as trevlig tjej ;) sjukt fina smycken har hon designat med!
ni kan få se bild på allt godis osånt senare. ;)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Har du ngn blogg?:

Kommentera <3:

Trackback
RSS 2.0