paris hilton ♥

hej alla söta bloggläsare!
shoppade ju i torp igår som ni kanske har läst, men kan dock. inte lägga upp bilder på de jag köpte, för jag hittar inte kamera sladden, så kan inte föra in bilderna i datan. buhu!
aja, jag ska allt hitta den!
ikväll ska vi ha gäster här, det blir mys! (a) ♥
ville bara berätta att jag fick en paris hilton parfym av en kompis, den var helt full & jag fick den av henne. så cute. ♥
tack så hemskt mke! (a
sen fick jag 2 andra parfymer med av henne, dem luktade också sjukt gott. men har inga bilder på dem!
paris hilton parfymen jag fick:

---

har dock. nt bilder på dem två andra parfymerna!

kyss.
(bloggar mer sen)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Har du ngn blogg?:

Kommentera <3:

Trackback
RSS 2.0