nu blir det packning!

hej!
imorgon ska jag på klassresa med alla 9or till en ö, och typ segla..? kuuuul jao!
så jag kommer inte ha en så kallad grym uppdatering under torsdagen & fredagen.. eller dock. så kommer jag hem på fredagen, vid 4 kanske, så bloggar jag då.
på fredag kväll kanske det blir feeeest hos ida, fast bara kanske dåå, sen på lördag blir det säve & träffa ida, hehe again :D!
på söndag blir det linas matkasse för första gången, haha, någon som har haft den!?
kanske fixar tidinställda inlägg, PUSS!
Kommentarer
Postat av: Ida

grymt med Linas matkasse, även fast jag aldrig har haft det ;)<3

2011-09-08 @ 20:00:44
URL: http://missalaiso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Har du ngn blogg?:

Kommentera <3:

Trackback
RSS 2.0