homework in my head

ååh, har bara läxor i mitt huvud nu.. asså jag tror jag dör snart!
imon har vi SO prov, på fredag har vi musik & språkvals prov, plus att vi har engelska glosor tills imon också. mitt huvud kommer snart sprängas. det är därför jag inte har fixat min iphone än, och ni behöver inte fråga mer, för jag väljer själv när jag ska fixa min iphone, så ni kommer märka det själva.. blir så trött på allt!
pappa frågade om jag ville ha iphone 4s, men jag sa nej, för att 4s versionen har iOS5, och jag hatar den designen i nuläget iaf, kanske ångrar mig om ett tag, men trivs bättre i iOS4. men i vilket fall, så verkar 4s endå grymt bra endå, med sina inställningar och alla nya funktioner. men pussar!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Har du ngn blogg?:

Kommentera <3:

Trackback
RSS 2.0