som alltid..

så är det dålig uppdate.
men jag orkar inte blogga.. lr jo.. vill ju, det är värsta kul, men vill endå renovera bloggen i andra färger, header med bilder, asså helt enkelt en bättre blogg. känner mig som kissie, lovar en header och sen inte ens fixar en. HAHA men nu är det endå lov & då vill man göra så mke som man kan. har vart på säve idag & kollat på alexandra när hon har tävlat, sketans duktig!
man blir ju sugen..
träffade också ida & vera, goa girls!
igår var jag ju på SPUG, det är typ konfaträffar man ska gå minst 2 ggr på, så vi spelade innebandy & jag pwnade alla kan man väl säga? hehe skoja!
men ni får ha det bra, för nu ska jag äta. svenhungrig!
Kommentarer
Postat av: © sarastille

Fin blogg du har :) haft en bra dag/helg? :)

2011-04-16 @ 17:50:26
URL: http://saramagdalena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Har du ngn blogg?:

Kommentera <3:

Trackback
RSS 2.0