Tisdag

Måste bara säga att jag inte trivs med den nya designen, men what ever.. man vänjer sig!
Har la vart en go dag idag iaf, kämpar på med matte fanskapet, vi sa förut att om jag, alexandra, hanna och aa, några mer klarar matten, så blir det party, fan va gött det kommer vara, har inte ens mycket kvar känns det som, så det är bara att kämpa på. Ska göra prov på speciella tillfällen som dem har sagt, så man får inte välja när man ska göra prov, så därför kanske jag utnyttjar båda veckorna tyvärr, men det är värt istället för IV i 4 år..
Hejdåå

Snyggaste bilen!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vadå. går du i skolan på sommarlovet???????????????????????????

2012-06-20 @ 15:41:13

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Har du ngn blogg?:

Kommentera <3:

Trackback
RSS 2.0