Sista praodagen idag!

Sedär, nu har jag praoat klart hela veckan, fan va veckan gick snabbt, kändes som om att det var måndag igår..?
Jag vet inte vad jag ska göra ikväll, åker väl till kärna en snabbis & sen ha lite mys, haha ;) Ska käka mängder av gott också, syrran & jag fick varsin stor kexchoklad, grillchips påse, coca cola & så fick vi plocka en as stor godispåse, hur mke vi ville, och vilket godis vi ville, så vi kommer ju typ spy, HAHA! nejmen, det ska vi nog klara att äta upp minsann! Det va as snällt!!
Åh, nu taggar man ju massa läxa och sån skit också eftersom min skoldata har vart sönder jätte länge, och den har ju inte blivit lagad heller, usch! vill inte plugga på lovet.. FML! får ju typ plugga på söndagar.. Måste snacka med ida, och skriva på praobloggen också. puss!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Har du ngn blogg?:

Kommentera <3:

Trackback
RSS 2.0